Perfecțiunea, o boală a națiunii

230 Fetelor, mă adresez doar vouă, pentru că băieții nu par așa preocupați de lupta cu kilogramele, altfel le-ar păsa că alea două peturi, cumpărate adineaori de la magazin, se depun direct pe burtă.  Deci, fetelor, perfecțiunea nu stă în numărul de kilograme, perfecțiunea vine din interiorul vostru, din acceptarea a ceea ce reprezentați, din starea voastră de spirit.

Cum credeți că vă percep cei din jur, când tot ce faceți este să vă plângeți că ați mai pus două kilograme de săptămâna trecută? Cei din jur nu vă vor vedea defectele, decât dacă le repetați zi de zi ”Nu-mi vine nimic bine!”, ”Ce grasă sunt!”, ” Uite ce burtă am!”, ” Uite și tu cum îmi ies șuncile peste blugi!”. Dar încercați să spuneți mai des ”Azi mă simt frumoasă!”, ”Mă simt atât de bine in rochia asta”, sau ”Blugii astia n-au stat niciodata atât de bine pe mine!”

Ce veți face când prietenii, sau iubitul, vă vor face o surpriză, invitându-vă în oraș?  Veți bea o apă plată cu lămâie? Preferați să vă complicați viața tinând diete si regimuri foarte stricte care nu vă oferă plăcerea de a mânca o înghețată la 12 noaptea?  Nu zic să mâncați doar fast- food sau friptură la 3 noaptea, dar la acea ”perfecțiune” la care tindeți se poate ajunge și prin sport, prin dans etc.

A fi slab, nu înseamnă neaparat a fi fericit! Piesa ”Pretty hurts” a lui Beyonce, reflectă foarte bine lumea din spatele podiumului, în videoclipul acesteia fiind surprinse chinurile prin care trec modelele pentru a fi perfecte. Urmăriți-l, vă veți schimba percepția despre ”perfecțiunea” manechinelor…

 

Lasă un comentariu