Unde mă văd peste cinci ani?

exit-poll-necunoscutTot din categoria temelor pentru facultate vine și această întrebare, cam grea, aș putea face să fie mai ușoară, inventând. Peste cinci ani o să fiu directorul publicației The One,  cam așa arată o minciună mare, sau un vis dus puțin prea departe. Nu știu ce-mi rezervă viitorul, nu știu ce mă așteaptă mâine, la examen, sau peste o lună, la licență, cu atât mai puțin nu știu ”ce-mi rezervă astrele” peste cinci ani.

Nu mai țin minte dacă acum cinci ani, m-am întrebat același lucru, ar fi fost interesant să fac o comparație între dorințele de atunci și realizările de acum. Sunt sigură că, în mare parte, nu ar fi corespuns. 😛

Nu știu unde voi fi, dar știu unde mi-aș dori să fiu…vreau o viață liniștită, un serviciu la care să mă duc din plăcere, să nu-mi fie greu să mă dau dimineața jos din pat cu gândul că iaar trebuie să merg la muncă. Vreau o familie, la 27 de ani, zic eu că ar fi cazul, vreau să călătoresc, să mă bucur de frumusețile României și-ale lumii, vreau să fac ceva în folosul comunității, să deschid o fabrică, sau un lanț de fabrici, care să aducă mai multe locuri de muncă românilor, dar asta probabil s-ar fi încadrat mai bine, la categoria ”Unde mă văd peste 20 de ani?” sau la categoria ”Visuri”.

Dar mai bine ar fi să nu-mi fac planuri, de cele mai multe ori când am făcut-o, am fost dezamăgită, o să las viața să decidă pentru mine, bineînțeles, o să-i mai dau un ghiont când e cazul, dar nu într-atât încât s-o supăr, căci nu sună prea bine, ”Certat cu viața”.

Să ne vedem cu bine peste cinci ani, până atunci, să aveți o săptămână frumoasă! 🙂

Lasă un comentariu